Halloweentown High
Skolestart har aldrig været så sej eller overnaturlig for Marnie, hendes bedstemor Aggie og hendes heksefamilie. Da Marnie overtaler halloweenrådet til at sende teenagere i skole i den dødelige verden, lover hun at opgive sin magi, hvis der sker noget. Men en skurk dukker op og vil ødelægge al magi, så Marnie må redde sin skole, sin magi og verden.