Huellas Del Samurai, Las
Efter århundreders tavshed opdager folk fra Coria del Rio, at nøglen til deres historie ligger hos en samurai, der søger forløsning i det fjerne Østen. En opdagelsesrejse til en fjern fortid begynder.