Iberia's Natural Border
Tagus International Park strækker sig over Spanien og Portugal og byder på enestående biodiversitet. Som Europas første internationale naturpark er den fyldt med mangfoldig flora og fauna. Udforsk økologiske kontraster og oplev gamle dyremigrationer over Tagus-floden, et fantastisk naturfænomen.