Jordan Rides The Bus
I efteråret 1993, på toppen af sin karriere og som midtpunktet i sportens verden, forlod Michael Jordan professionel basketball. Efter at have ført "The Dream Team" til en olympisk guldmedalje i 1992 og Chicago Bulls til deres tredje NBA-mesterskab i træk året efter blev Jordan rystet af mordet på sin far. Var det det brutale tab af et anker i hans liv, der fik verdens mest berømte atlet til at genoplive en barndomsambition om at spille baseball? Eller en fornemmelse af, at han ikke havde noget at bevise eller erobre i basketball? Eller noget dybere, vi slet ikke forstår?