Mickey i Australien
Mickey, i den australske ødemark, kaster en boomerang, der sætter sig fast i Plutos mund. Mickey opdager et emu-øg. Desværre jager forælderen ham, men Pluto og boomerangen suser dem i møde og ramler ind i emuen.