One Magic Christmas
Prisbelønnede Mary Steenburgen spiller forrygende som Ginny Grainger, en ung mor, som genfinder glæden og skønheden ved jul takket være sin seksårige datters urokkelige tro, Abbie (Elisabeth Harnois) og Gideon (Harry Dean Stanton), Ginnys helt egen skysengel. Ginnys vidunderlige oplevelse vil røre hjerter og varme sjæle i overensstemmelse med Disneys tidsløse tradition.