Pearl Islands: The Story of Bahrain's Natural Gems
Perlers historie, der går tilbage til oldtiden, fængslede civilisationer med deres tiltrækning. Bahrain, berømt for verdens fineste perler, så mænd kaste sig ud i Det Arabiske Havs farer i jagten på disse skatte. Fridykning efter flygtige perler bragte en formue til Bahrain og skabte en luksuriøs arv.