Plutos sweater
Minnie Mouse strikker en sweater til Pluto. Da hun giver ham den på, vil Pluto gøre alt for at få den af. I forsøg på at fjerne den, gør Pluto den våd, og den krymper. Minnie bliver vred, men indser, at den er den perfekte størrelse til den drilske Figaro.