Prinsesse eller ej 2
Prinsesse Mia er netop fyldt 21 år, og skal overtage tronen fra sin bedstemor som dronning af Genovia – men ugifte kvinder kan ikke krones til dronning. Hun har nu 30 dage til at finde en ægtemand.