Rødes Drøm
Livet, som det eneste salgsobjekt i Ebens cykelbutiks udsalgshjørne, kan være ensomt. Røde, en ethjulet rød cykel, drømmer om at være en klovn, der jonglerer og stjæler rampelyset. Men alt for tidligt skifter applausen til lyden af nedbør, da virkeligheden vender tilbage. Røde er tilbage i hjørnet og afventer sin skæbne.