Saludos Amigos
Saludos Amigos er et farverigt kalejdoskop af kunst, eventyr og musik tilsat tå-tappende samba. Dine internationale rejsekammerater er ingen andre end de berømte sjove venner, Anders And og Fedtmule.
Saludos Amigos er en lunefuld blanding af realfilm og animation, et kalejdoskop af kunst, eventyr og musik tilsat tå-tappende samba. Fra Andesbjergene og Argentinas pampas til Rio de Janeiro er dine rejsevenner de berømte sjove venner, Anders And og Fedtmule. De holder liv i tingene, da Anders møder en stædig lama, og "El Gaucho" Fedtmule prøver livet som cowboy...af den sydamerikanske slags.