Second Souffle
Second Souffle dykker ned i livet hos 6 surfere, der bryder med rutinen for at forfølge deres passion i Marokko. Edouard Delpero og Vincent Duvignac balancerer professionelle ture med personlig fornyelse, mens Youssef Drouich og Selim Barkat driver surfingdemokratisering. Adrien Valéro og Heremoana Luciani bidrager til Marokkos surfscene, med antydninger af fremtidige projekter.