Shark Vs Whale
En rutinemæssig droneundersøgelse bliver dødelig, da havbiolog Ryan Johnson filmer en pukkelhval blive angrebet og strategisk druknet af en stor hvidhaj. Dette ændrer fuldstændig hans perspektiv på en skabning, han har brugt sit liv på at studere. For at begribe denne hændelse følger Ryan pukkelhvaler, når de migrerer, og kaster et nyt blik på de hvide hajer. Hvordan bliver de til hvaldræbere?