Soul of a Nation Presents: Screen Queens Rising
Sorte skuespillerinder, en historisk set overset og undervurderet gruppe i Hollywood, er i de sidste år begyndt at stige til tops indenfor underholdning og amerikansk kultur. Dette særprogram undersøger, hvordan sorte skuespillerinder i Hollywood er blevet magtmæglere og de ikoniske øjeblikke og roller, der har banet vejet for dem i dag.