Story of... Cheese
Tag med Rosie Lovell på en global osteekspedition, som afslører kunsten og mangfoldigheden af ostefremstilling. Opdag ostene, der bare må smages, og hemmelighederne bag deres lækkerhed. Udforsk ostens verden med Rosie og medrejsende for at forstå dens udbredte popularitet, og hvorfor den er en elsket kulinarisk delikatesse på tværs af kulturer.