The Big Green
Verdens vigtigste sport kommer til Amerikas mindste by i en komedie om en gruppe utilpassede unge, som bliver lokale fodboldhelte. Der sker aldrig noget i Elma, Texas... indtil den britiske skolelærer Anna Montgomery kommer til byen. Fast besluttet på at motivere sine elever, danner hun et fodboldhold med hjælp fra sheriffen Tom Palmer, som coacher drengene for at kunne slå storbyens hold.