The Making of Ms. Marvel
Dette afsnit af ASSEMBLED tager os med på en rejse, der vækker et længe ventet, globalt fænomen til live. Vær med bag kulisserne i hvert eneste skridt af skabelsesprocessen, se indsigtsfulde interviews med filmskaberne og skuespillerne bag Ms. Marvel, mens vi ser Iman Vellani og hendes karakter Kamala Khan bliver den ikoniske superhelt, som fans elsker, foran øjnene af os.
Spænd dig fast ved siden af Iman Vellani, når hun tager på sit livs rejse for at blive Marvel Studios' Ms. Marvel! Vi er med på denne utrolige rejse fra begyndelsen, gennem Imans audition og kostumeprøver og til optagelserne, som denne ikoniske karakter skal bringes til live. Det er en coming of age-historie om en ung kvinde, som er fanget mellem to verdener, gør spændende opdagelser og nyder livet. Vi hører om overlappet mellem Imans liv og hendes karakter Kamalas, når de begge bliver Ms. Marvel lige for øjnene af os. At jonglere mellem familie, venner og nyfundne superkræfter, mens man lærer at danse koreografi og stadig skal få tid til at besøge Avengers Con? Dette afsnit af ASSEMBLED giver dig et unikt indblik bag kulisserne samt indsigtsfulde interviews med filmskaberne og skuespillerne. Se med, når Ms. Marvel flyver mod nye højder!