The Proud Family Movie
Penny Proud er næsten 16, men hendes far behandler hende som et barn. Først må hun ikke optræde med den hotte teenagerapper 15 Cent. Og i stedet for at fejre at fylde 16, skal hun på en kedelig ferie til Legume Island med sin familie. Men øen er fuld af hemmeligheder. Den onde dr. Carver vil nemlig stjæle Oscars hemmelige formel og overtage verden. Penny sætter ud for at optræde og redde verden.