Treasure Buddies - Hvalpene på skattejagt
Disneys eventyrlystne talende hvalpe rejser til det gamle Egypten. I et kapløb mod en ond kat skal hvalpene med deres nye eksotiske venner, Cammy og Babi, undgå dødsfælder, løse mysterier og udforske mystiske grave på jagt efter en stor skat. Hvalpene lovpriser teamwork og venskab i en historie fyldt med action og hjerte, som familien vil nyde igen og igen.