Wild Boar: The Comeback
Denne dokumentar udforsker vildsvinets comeback. Det blev tidligere blev stoppet af Jerntæppet, men trives nu på grund af lette fødekilder i Vesteuropa. Dokumentaren skildrer vildsvinets intelligens og tilpasningsevne, som det graver efter føde i de alpine fodhøjder og undgår jægerne. Selvom nogle betragter det som en moderne plage, viser vildsvinet sig som en sød og intelligent overlever.