Chibi Shorts - Miraculous Tales Of Ladybug & Cat Noir
Når vores helte ikke er på mission, forsøger Cat Noir ved hver lejlighed at få Ladybug til at forelske sig i ham. Men han ved ikke, at hun kun har øje for den smukke Adrien! Vil det alligevel lykkes ham at forføre Ladybug med sine planer?