Det utæmmede Mexico
Hver af de særegne landskaber i Det utæmmede Mexico er karakteriseret af dyrene, der bor der. Rejsende udforsker havene, skovene og ørkenerne og afslører drama og overraskende opførsel. Rovdyr og bytte kæmper om overlevelse, mens hanner og hunner tager ekstreme midler i brug for at sikre, at den næste generation kommer sikkert til verden.