Disney Gallery / Star Wars: The Mandalorian
Disney Gallery / Star Wars: The Mandalorian er en dokumentarserie, der løfter sløret for tilblivelsen af The Mandalorian. Hvert afsnit udforsker en ny facet af Star Wars-tv-serien gennem interviews med cast og crew samt optagelser bag scenen.