Drømmefilmselskabet
Riley er på vej til at blive teenager, og da hendes drømme har brug for at blive bearbejdet lidt ekstra, sender Glæde og de andre kernefølelser dem til Drømmefilmselskabet. Den anerkendte instruktør Paula Persimmon står overfor sit eget mareridt: at skabe den næste hit-drøm i samarbejde med Xeni, en selvfed dagdrømsinstruktør der vil tage det store skridt op i natdrømmenes superliga.
"Drømmefilmselskabet", der foregår mellem begivenhederne i "Inderst Inde" og "Inderst Inde 2", er en helt ny serie om filmstudiet i Rileys hoved: et sted, hvor drømme bliver til. Hver nat, til tiden, og indenfor budgettet. Riley er på vej til at blive teenager, og da hendes drømme har brug for at blive bearbejdet lidt ekstra, sender Glæde og de andre kernefølelser dem til Drømmefilmselskabet. Den anerkendte instruktør Paula Persimmon står overfor sit eget mareridt: at skabe den næste hit-drøm i samarbejde med Xeni, en selvfed dagdrømsinstruktør der vil tage det store skridt op i natdrømmenes superliga. Pixar Animation Studios drønsjove mockumentary-serie er skrevet og instrueret af Mike Jones og produceret af Jaclyn Simon.