Food Truck Challenge
Se med, når 24Kitchens populæreste kokke deler sig i tre hold til en fantastisk madlavningsudfordring. Hvert team tager ansvaret for en foodtruck og laver det, de håber bliver vindermenuen, der skal serveres på forskellige festivaler. Kokkene har det rigtigt sjovt - men der kan kun være et vinderhold. Hvis truck giver størst overskud?