Hitlers slagtere
Vi dykker ned i den rædsel og det kaos, der dominerede i dette sidste år af krigen. I filmen følger vi Das Reich-divisionens sidste år, mens de krydser Frankrig for at nå frem til Normandiet og slår massevis af mennesker ihjel undervejs.