Hulk og Agenterne fra S.M.A.S.K.
Sammen med Agenterne fra S.M.A.S.K., en humoristisk dysfunktionel gruppe af holdkammerater, som også udgør en skæv familie, tackler Hulk trusler, der er for kolossale for nogen anden helt.
Hulk går sammen med en humoristisk dysfunktionel gruppe af holdkammerater, som også udgør en skæv familie, og tackler trusler, der er for kolossale for nogen anden helt. Hans bedste ven, Rick Jones, er med for at dokumentere alle de forpurrede invasioner, lammetævede havmonstre og kvaste robotter. Takket være Ricks webserie får den verden, som engang frygtede Hulk, ham nu at se, som Rick altid har set ham: som en helt! I sin kamp mod ondskab har Hulk selskab af Agenterne fra S.M.A.S.K.: She-Hulk, Red Hulk, A-Bomb og Skaar.