IN THE SOOP: Friendcation
Park Seojun, Peakboy, Choi Wooshik, Park Hyungsik og V er underholdningsindustriens berømte vennegruppe. En vens overraskende forslag sender dem på en firedages vennetur til Goseong. Se, hvordan de bruger tiden sammen, når de bliver sig selv sammen med hinanden. I en fortælling om venskab er dette en rejsedagbog for fem venner, der er tættere end familie.