Let the World See
En ny og tilbundsgående udforskning af en mors kamp for at bringe sin søns lig hjem til Chicago og hendes afgørende, men hjerteskærende beslutning om at have åben kiste til begravelsen, så offentligheden kan se med, hvilket ender med at blive et vendepunkt for borgerrettighedsbevægelsen. En rejse tilbage til Syden for at møde sin søns mordere i retten.