Like!
Hvordan er livet for en ny podcaster? Produceret som en traditionel fiktionsserie ser vi LIKEs dagligdag gennem en video og en podcast. Segmenterne viser, hvordan der er at være en ny internetstjerne! LIKEs voiceover viser hans følelser. Hver episode består af en PODCAST og en episode. Podcasten kan ses på Disney XD YouTube en uge før tv-episoden.