Perception
I "Perception" spiller McCormac dr. Daniel Pierce, der er en unik og excentrisk professor i neurovidenskab, hvis skizofreni hjælper ham med at opklare forbrydelser for FBI.
I "Perception" spiller McCormac dr. Daniel Pierce, der er en unik og excentrisk professor i neurovidenskab, hvis skizofreni hjælper ham med at opklare forbrydelser for FBI. Rachael Leigh Cook spiller FBI-agent og Pierces tidligere elev, Kate Moretti, der rekrutterer ham til at hjælpe hende med sine sværeste sager. Modsat sine kollegaer er Kate villig til at se udover Daniels særheder.