Tante Cátia hemmeligheder
I Tante Cátias hemmeligheder byder den rare tante Cátia seerne velkommen i sit hjem og sin kulinariske verden. Forbered dit eget køkken og ingredienser, og vær med, når tante Cátia og hendes mange særlige gæster laver lækre opskrifter, der vil kunne få enhver amatørkok til at brillere.