Wonderboys – The Secret Treasure of Naples
Fem uadskillelige venner, Wonderboys, er tvunget til at sige farvel, fordi den gamle heks, som ejer deres lejligheder, vil sælge deres hjem i bytte for en Maradona-figur. Da figuren bliver stjålet af deres idol Tonino Uonderboi, Napolis nye Munaciello, begynder deres eventyr i byens undergrund på jagt efter en mystisk skat.
Nytårsaften nærmer sig i Napoli, og Aniello, Teresa, Gennaro, Raffaele og Sasà, Wonderboys, er ved at blive smidt ud af deres hjem af Olg Hag, som har besluttet at sælge lejlighederne i bytte for en Maradona-figur. Men figuren bliver stjålet af den nye Munaciello, Tonino Uonderboi, som er en sand legende for Wonderboys, der har opkaldt deres gruppe efter ham. Da Aniello begiver sig ned i Napolis undergrund for at finde figuren, følger hans uadskillelige vennegruppe efter ham og begiver sig ud på en sand skattejagt fyldt med legender, mysterier og betagende opdagelser. I mellemtiden er udlejeren og hendes håndlangere i hælene på dem, og de er villige til at gøre hvad som helst for at finde den forsvundne figur først.