Zombies: Den re-animerede serie
Forbered jer på musikalsk sjov og nye venner, når vi følger dagligdagen for Zed, Addison og resten af Seabrook-slænget. Ved hjælp af A-Spens tids-loop-teknologi, kan Zed og Addison begynde forfra på deres afgangsår og få mere tid med alle deres venner! Og det her fjerde år bliver det bedste nogensinde, når slænget hygger sig, morer sig og prøver alt lige fra at redde byen til at redde deres yndlingslæskedrik i kantinen. På Seabrook kan selv en almindelig dag i high school blive et hæsblæsende og skørt eventyr.