Ο πρώην πεζοναύτης Φρανκ Καστλ παίρνει τον νόμο στα χέρια του, ενώ παράλληλα προσπαθεί να συμφιλιωθεί με το τραυματικό του παρελθόν.
Έχοντας σκοτώσει όλους τους εγκληματίες που εμπλέκονται στη δολοφονία της οικογένειάς του, ο Φρανκ Καστλ διατηρεί χαμηλό προφίλ στη Νέα Υόρκη δουλεύοντας σε ένα εργοτάξιο με άλλο όνομα. Ωστόσο, όταν ένας νεαρός που εργάζεται επίσης στο εργοτάξιο παρασύρεται σε μια ληστεία που πηγαίνει στραβά, ο Φρανκ αναλαμβάνει να τον σώσει.