12 Ραντεβού τα Χριστούγεννα
Μια γυναίκα πρέπει να ζήσει ξανά και ξανά το τυφλό ραντεβού που είχε την Παραμονή των Χριστουγέννων, μέχρι να διορθώσει τα πράγματα.
Μια νεαρή γυναίκα ζει ξανά και ξανά το ίδιο πρώτο ραντεβού που βγήκε την παραμονή των Χριστουγέννων, μέχρι να μάθει να ανοίγει τον κόσμο της σε νέα πράγματα και να σταματήσει να ζει στο παρελθόν. Βγαίνει ραντεβού στα τυφλά για να ξεπεράσει τον πρώην φίλο της. Ο συνοδός της, ο όμορφος Μάιλς, θα μπορούσε να είναι ο άντρας των ονείρων της, αλλά η Κέιτ δεν βλέπει τη γοητεία του. Βρίσκεται κολλημένη σε μια χρονοδίνη, κατά την οποία αναγκάζεται να επαναλάβει το τυφλό ραντεβού της ξανά και ξανά, μέχρι να συνειδητοποιήσει την ύπαρξη του πνεύματος των Χριστουγέννων και της αληθινής αγάπης.