Γιορτές στο Κάστρο της Αρεντέλα
Αυτές τις διακοπές απολαύστε την ζεστασιά του κάστρου της Άννας και της Έλσας στην Αρεντέλα καθώς καίνε τον παραδοσιακό Χριστουγεννιάτικο κορμό στο τζάκι και γιορτάζουν μαζί με τον Κριστόφ, τον Όλαφ και τον Σβεν στο ίδιο δωμάτιο που μαζεύονται για τις οικογενειακές συγκεντρώσεις. Χαρούμενες γιορτές από όλους τους φίλους μας από την ταινία της Walt Disney Animation Studios «Ψυχρά κι Ανάποδα 2»!