Boogaloo and Graham
Ο Τζέιμσι και ο Μάλακι πετάνε απ’ τη χαρά τους όταν ο μπαμπάς τους τούς κάνει δώρο δύο κοτοπουλάκια για να φροντίζουν. Όμως, η ζωή τους πρόκειται να αλλάξει σε αυτήν την ταινία μικρού μήκους, με φόντο το αποκορύφωμα των Ταραχών στη Βόρεια Ιρλανδία.