Carved
Το Χάλογουιν του 1993, δύο χρόνια μετά από μια πυρηνική διαρροή, οι υπάλληλοι μιας ατραξιόν ενός ιστορικού χωριού πρέπει να συνεργαστούν για να γλυτώσουν από την επίθεση μιας τερατώδους κολοκύθας δολοφόνου, η οποία θέλει να πάρει εκδίκηση.