Cocodrilo
Κάθε απόγευμα, η Αλίθια κάθεται με ένα φλιτζάνι τσάι και ανοίγει το YouTube για να παρακολουθήσει βίντεο στο κανάλι του αποξενωμένου γιου της, με το όνομα VictorGaming. Ο Βίκτορ, ο νεαρός YouTuber, απαντάει σε προσωπικές ερωτήσεις των θεατών του. Σήμερα, το θέμα στρέφεται στους αποξενωμένους γονείς του και η Αλίθια έχει κάτι σημαντικό να πει.