Falklands: Island of Secrets
Το 1980, δύο μήνες πριν από τον πόλεμο που έκανε διάσημα τα νησιά, ένας νεαρός Βρετανός Πεζοναύτης ονόματι Άλαν Άντις βγήκε από ένα μπαρ στα νησιά Φόκλαντ και εξαφανίστηκε μυστηριωδώς. Το μυστήριο της εξαφάνισής του παρέμεινε άλυτο πάνω από 40 χρόνια.