Good Boy
Η Λούνα είναι μια αρχάρια νταντά σκύλων στο σπίτι ενός ζευγαριού με εμμονή στα κουτάβια. Καθώς η νύχτα περνά, προσπαθεί να πειθαρχήσει ένα σκυλί που διψά για προσοχή και γρήγορα ανακαλύπτει ότι το σκυλί είναι κάθε άλλο παρά "καλό σκυλάκι". Στην πραγματικότητα, είναι μια μεθοδική δολοφονική μηχανή που διψάει για ανθρώπινο αίμα. Αυτή η μικρού μήκους κωμωδία τρόμου είναι γεμάτη δράση, απρόβλεπτη και εξαιρετικά διασκεδαστική.