Hard Way
Στο πρώτο Μιούζικαλ Δράσης στον κόσμο, ο Τζέικ και η ομάδα κρούσης του, κάνουν έφοδο σε ένα εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο για να πιάσουν τον πιο επικίνδυνο τρομοκράτη της χώρας. Φυσικά τραγουδώντας και χορεύοντας.
Ο Τζέικ χάνει τον καλύτερό του φίλο τον Ζακ σε μία επιχείρηση της ομάδας κρούσης κοντά στο Ντιτρόιτ. Οκτώ μήνες αργότερα ο Τζέικ και η ομάδα του προσπαθούν να βρουν τη "Μητέρα" - τον τρομοκράτη που ευθύνεται για τον θάνατο του Ζακ. Πολεμάνε τους εχθρούς τους τραγουδώντας και χορεύοντας. Όμως έπειτα, η τυφλή δίψα του Τζέικ για εκδίκηση τους, οδηγεί στα θανατηφόρα χέρια ενός ελεύθερου σκοπευτή. Μόνο αν παραδεχτεί τα αληθινά του συναισθήματα ο Τζέικ, θα μπορέσει να σώσει την κατάσταση.