Kelly
Μετά από μια μεγάλη νυχτερινή έξοδο, μια γυναίκα με πονοκέφαλο από το μεθύσι εκπληρώνει την υπόσχεση που είχε δώσει στη μαμά της να ταΐσει τον σκύλο ενός οικογενειακού φίλου. Πρόκειται να ζήσει το χειρότερο πρωινό της ζωής της.
Μετά από μια μεγάλη νυχτερινή έξοδο, μια γυναίκα με πονοκέφαλο από το μεθύσι εκπληρώνει την υπόσχεση που είχε δώσει στη μαμά της να ταΐσει τον σκύλο ενός οικογενειακού φίλου. Δυστυχώς, έχει συμβεί το χειρότερο, και η γυναίκα πρέπει να βρει τον καλύτερο τρόπο να μεταφέρει ένα νεκρό ζώο μέσα από το Λονδίνο.