Le censeur des rêves
Κάθε βράδυ, ο Λογοκριτής και η ομάδα του μετριάζουν τα όνειρα της Γιόκο. Κάθε βράδυ, κάνουν ό,τι μπορούν για να συγκαλύψουν τις οδυνηρές σκέψεις που ξεπηδούν από το υποσυνείδητό της. Όμως μια νύχτα, τίποτα δεν πάει όπως το είχαν σχεδιάσει.