Lyckad Upptining Av Herr Moro
Ο Μίλο Μόρο μαθαίνει ότι ο κρυογονικά συντηρημένος πρώην σύντροφός του θα επανέλθει στη ζωή.
Ο πρώην σύντροφος του Μίλο Μόρο, ο Άντριαν, συντηρείται σε κρυογονικό θάλαμο τα τελευταία 43 χρόνια. Ο Μίλο μαθαίνει ότι μπορεί να αποψυχθεί και να επανέλθει στη ζωή. Όταν το προσωπικό από την εταιρεία ScandiCryonics έρχεται να παραλάβει τον κρυογονικό θάλαμο με το σώμα του Άντριαν, ο Μίλο συνειδητοποιεί ότι μπορεί να μην είναι έτοιμος για την επιστροφή του Άντριαν.