Από τον οραματιστή σκηνοθέτη Γκιγιέρμο ντελ Τόρο έρχεται ένα ψυχολογικό θρίλερ για έναν εκμεταλλευτή τσιρκολάνο (Μπράντλεϊ Κούπερ) που συνεργάζεται με μια εξίσου δόλια ψυχίατρο (Κέιτ Μπλάνσετ) για να εξαπατήσουν τους πλούσιους της Νέας Υόρκης τη δεκαετία του 1940. Ο ντελ Τόρο συνέγραψε τη συναρπαστική ταινία με την Κιμ Μόργκαν και είναι βασισμένη στο μυθιστόρημα του Γουίλιαμ Λίντσεϊ Γκρέσαμ.
Από τον οραματιστή σκηνοθέτη Γκιγιέρμο ντελ Τόρο έρχεται ένα ψυχολογικό θρίλερ στιλ φιλμ νουάρ με πρωταγωνιστές τους Μπράντλεϊ Κούπερ και Κέιτ Μπλάνσετ που διαδραματίζεται στο σκοτεινό σκηνικό της ζωής του λούνα παρκ. Όταν ο χαρισματικός αλλά άτυχος Στάντον Καρλάιλ (Κούπερ) κερδίζει τη συμπάθεια της μάντισσας Ζίνα (Τόνι Κολέτ) και του πνευματιστή σύζυγού της Πιτ (Ντέιβιντ Στράθερν) σε ένα περιοδεύον λούνα παρκ, δημιουργεί αυτό που φαίνεται να είναι ένα χρυσό εισιτήριο για την επιτυχία. Όσο περισσότερο χρησιμοποιεί τις νεοαποκτηθείσες γνώσεις του για να εξαπατήσει την πλούσια νεοϋρκέζικη ελίτ τη δεκαετία του 1940, τόσο αυξάνεται η φιλοδοξία του. Σύντομα, με την ενάρετη Μόλι (Ρούνεϊ Μάρα) πιστά στο πλευρό του, ο Στάντον σχεδιάζει να εξαπατήσει έναν επικίνδυνο μεγιστάνα (Ρίτσαρντ Τζένκινς) με τη βοήθεια μιας μυστηριώδους ψυχιάτρου (Μπλάνσετ), η οποία μπορεί να αποδειχθεί ο πιο τρομερός αντίπαλός του μέχρι στιγμής. Στην πλειάδα των πρωταγωνιστών της ταινίας ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΤΩΝ ΧΑΜΕΝΩΝ ΨΥΧΩΝ περιλαμβάνονται επίσης οι Γουίλεμ Νταφόε, Ρον Πέρλμαν και Μαίρη Στίνμπεργκεν. Ο βιρτουόζος της κινηματογραφικής αφήγησης ντελ Τόρο σκηνοθέτησε το συγκλονιστικό θρίλερ, το οποίο συνέγραψε με την Κιμ Μόργκαν, και είναι βασισμένο στο μυθιστόρημα του Γουίλιαμ Λίντσεϊ Γκρέσαμ.