Ο Φράνκι, ένας παρκαδόρος στη Βόρεια Ιρλανδία, έχει πάντα το βλέμμα του στο μέλλον. Εργάζεται στο Μονοπάτι του Γίγαντα της επαρχίας Άντριμ, ένα από τα φυσικά θαύματα της Ιρλανδίας. Ωστόσο, η φίλη και συνάδελφός του, η Κάθι, και ο σύζυγός της, ο Πολ, έχουν μπλεξίματα, αλλά όπως λέει πάντα ο Φράνκι, κάτι θα γίνει.