Μια δικηγόρος από τη Νέα Υόρκη και ένας ζωολόγος χάνονται στην νοτιοαφρικανική έρημο και πρέπει να ζητήσουν βοήθεια για να μπορέσουν να βρουν τον δρόμο τους.