Το Ημερολόγιο της Λέιντι Μπερντ
Από τη βραβευμένη σκηνοθέτιδα Ντον Πόρτερ, την Trilogy Films, και την Industrial Media, έρχεται «Το Ημερολόγιο της Λέιντι Μπερντ», ένα πρωτοποριακό ντοκιμαντέρ που χρησιμοποιεί το ηχητικό υλικό του ημερολογίου της Λέιντι Μπερντ για να αφηγηθεί την ιστορία μιας από τις πιο εξέχουσες και παρεξηγημένες Πρώτες Κυρίες στην ιστορία.